Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare, modernizare, extindere si dotare camin cultural, comuna Moara, sat Moara Nica, str. Universitatii nr. 196, judetul Suceava"
Valoarea estimata este 6.006.425,00 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, D...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare, modernizare, extindere si dotare camin cultural, comuna Moara, sat Moara Nica, str. Universitatii nr. 196, judetul Suceava"
Valoarea estimata este 6.006.425,00 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC, documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului)- 152.125,00 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 5.745.000,00 lei din care :
- Subcap. 4.1- Constructii si instalatii- 5.420.000,00 lei
- Subcap. 4.2- Montaj utilaj tehnologic- 45.000,00 lei
- Subcap. 4.3- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 200.000, 00 lei
- Subcap. 4.5 -Dotari- 80.000,00 lei
- Cap. 5- Alte cheltuieli - 109.300,00 lei ; Subcap. 5.1 Organizare de santier- 109.300, 00 lei din care:
- Subcap. 5.1.1 – Organizare de santier- 81.975,00 lei
- Subcap. 5.1.2- Cheltuieli conexe- 27.325,00 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.