Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Construire anexă socială "Biserica Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena, Parohia Sfânta Treime Frenciugi “, sat Frenciugi, comuna Drăguşeni, judeţul Iaşi"
Valoarea estimata este de 1.488.783,01 lei, fara TVA, compusa din:
-Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Construire anexă socială "Biserica Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena, Parohia Sfânta Treime Frenciugi “, sat Frenciugi, comuna Drăguşeni, judeţul Iaşi"
Valoarea estimata este de 1.488.783,01 lei, fara TVA, compusa din:
-Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevedrilor Caietului de Sarcini) 113.418,19 lei
-Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.341.819,33 lei
4.1 Constructii instalatii 1.254.925,00 lei
4.2 montaj utilaj tehnologic 2.894,33 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 42.000,00 lei
4.5 Dotari 42.000,00 lei
-Cap. 5 - Alte cheltuieli 33.545,49 lei din care:
- 5.1 - Organizare de santier 33.545,49 lei din care:
- 5.1.1 - Lucrari de constructii 26.836,39 lei;
- 5.1.2 - Cheltuieli conexe organizarii santierului 6.709,10 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.