Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Unitati Sanitare": "Reabilitare termica si energetica, consolidarea si dotarea Dispensarului uman din comuna Dragalina, judetul Calarasi"
Valoarea estimata este de 3.053.273,95 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta te...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Unitati Sanitare": "Reabilitare termica si energetica, consolidarea si dotarea Dispensarului uman din comuna Dragalina, judetul Calarasi"
Valoarea estimata este de 3.053.273,95 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 162.289,36lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.841.624,70 lei
Subcapitolul 4.1 – Constructii si instalatii: 2.455.773,70 lei;
Subcapitolul 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 12.221,00 lei;
Subcapitolul 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 122.210,00 lei;
Subcapitolul 4.5 – Dotari: 251.420,00 lei;
- Cap. 5 Alte cheltuieli – 49.359,89 lei
Subcapitolul 5.1 – Organizare de santier – 49.359,89 lei
din care 5.1.1 Organizare de santier – 37.019,92 lei si 5.1.2 Cheltuieli conexe – 12.339,97 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.