Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: Construire Camin Studentesc – Universitatea din Oradea, str. Fagarasului nr. 9, municipiul Oradea, judetul Bihor
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: Construire Camin Studentesc – Universitatea din Oradea, str. Fagarasului nr. 9, municipiul Oradea, judetul Bihor
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată este de 102.862.942,13 lei, fără TVA, compusă din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 3.424.336,65 lei fara TVA;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 97.695.332,71 lei fara TVA;
- Subcapitolul 4.1 – Constructii si instalatii: 86.452.319,29 lei fara TVA;
- Subcapitolul 4.2- Montaj: 711.319,16 lei fara TVA;
- Subcapitolul 4.3 - Utilaje cu montaj: 7.113.191,64 lei fara TVA;
- Subcapitolul 4.5 -Dotări: 3.418.502,61 fara TVA;
- Capitolul 5- Organizare de santier: 1.743.272,77 lei fara TVA;
- Subcapitolul 5.1.1 -Lucrari aferente constructii instalatii: 1.307.454,58 lei fara TVA;
- Subcapitolul 5.1.2- Cheltuieli conexe: 435.818,19 lei fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.