Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Realizare trapeza si chilii – Manastirea Giurgeni, sat Giurgeni, comuna Valea Ursului, judetul Neamt"
Valoarea estimata este de 4.786.744,46 lei fara TVA compusa din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 128.560,32 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiti...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Realizare trapeza si chilii – Manastirea Giurgeni, sat Giurgeni, comuna Valea Ursului, judetul Neamt"
Valoarea estimata este de 4.786.744,46 lei fara TVA compusa din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 128.560,32 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza - 4.612.063,50 lei din care :
subcap. 4.1 Constructii si instalatii – 4.276.893,50 lei;
subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 279.620,00 lei;
subcap. 4.5 Dotari – 55.550,00 lei;
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli: 46.120,64 lei din care
subcap. 5.1 organizare de santier: 46.120,64 lei;
subcap. 5.1.1 lucrarii de constructii – 23.060,32 lei;
subcap. 5.1.2 cheltuieli conexe organizarii de santier – 23.060,32 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.