Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Amenajare ambulatoriu la parter si etajul I al cladirii Policlinica din mun. Miercurea Ciuc, jud. Harghita"
Valoarea estimata este de 13.873.908,71 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organiz...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Amenajare ambulatoriu la parter si etajul I al cladirii Policlinica din mun. Miercurea Ciuc, jud. Harghita"
Valoarea estimata este de 13.873.908,71 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) (cap.3)- 714.116,80 lei
- Cheltuieli privind investitia de baza- 12.983.941,70lei
-Alte cheltuieli (cap.5)- 175.850,21 le din care:
- Organizare de santier (subcap. 5.1)- 175.850,21 lei, respectiv
- Organizare de santier (subcap.5.1.1)- 131.887,66 lei
- Cheltuieli conexe (subcap. 5.1.2)-43.962,55 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 600/26.04.2021
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.