Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Construire Dispensar medical in oras Liteni, judetul Suceava"
Valoarea estimata este de 2.269.055,36 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize aco...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Construire Dispensar medical in oras Liteni, judetul Suceava"
Valoarea estimata este de 2.269.055,36 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) (cap.3)-110.500,00 lei
-Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 2.115.197,79 lei din care Constructii si instalatii (cap. 4.1)-1.681.392,24 lei, Montaj utilaj tehnologic (cap. 4.2)- 52.910,55 lei, Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)- 197.350,00 lei, Dotari (cap. 4.5)- 183.545,00 lei
-Alte cheltuieli (cap.5)- 43.357,57 lei din care Organizare de santier (subcap. 5.1)- 43.357,57 lei, respectiv Organizare de santier (subcap.5.1.1)- 34.686,06 lei si Cheltuieli conexe (subcap. 5.1.2)-8.671,51 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 4188/26.11.2020
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.