Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea spitalului orasenesc Balcesti, judetul Valcea"
Valoarea estimata este de 17.577.077,96 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de sant...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea spitalului orasenesc Balcesti, judetul Valcea"
Valoarea estimata este de 17.577.077,96 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) (cap.3)- 765.011,78 lei
-Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 16.644.706,26 lei din care:
- Constructii si instalatii (cap. 4.1)-8.334.301,26 lei,
- Montaj utilaj tehnologic (cap. 4.2)- 33.695,00 lei,
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)- 1.602.805,00 lei
- Dotari (cap. 4.5)- 6.673.905,00 lei
-Alte cheltuieli (cap.5)- 167.359,92 lei din care:
- Organizare de santier (subcap. 5.1)- 167.359,92 lei, respectiv
- Organizare de santier (subcap.5.1.1)- 125.519,94 lei
- Cheltuieli conexe (subcap. 5.1.2)-41.839,98 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 340/10.03.2021
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.