Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Consolidare,Extindere,Supraetajare si Dotare Sediu Primarie Arcani-Jud.Gorj"
Valoarea estimata este de 4.591.104,25 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu,v...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: “Consolidare,Extindere,Supraetajare si Dotare Sediu Primarie Arcani-Jud.Gorj"
Valoarea estimata este de 4.591.104,25 lei, fara TVA, compusa din:
-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu,verificari proiect conf.Legii 10/1995,D.T.A.C.,P.T.,D.E.,D.T.O.E.,asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului,asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor,intocmire raport la terminarea executiei,carte tehnica,elaborare certificate energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii in timp si proiect “as-built" conform prevederilor caietului de sarcini) (cap.3)-147.888,11 lei;
-Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 4.381.869,96 lei din care Constructii si instalatii (cap. 4.1)-4.136.752,96 lei, Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)- 148.137 lei, Dotari (cap. 4.5)- 96.980 lei;
-Alte cheltuieli (cap.5)- 61.346,18 lei din care Organizare de santier (subcap. 5.1)- 61.346,18 lei, respectiv Lucrari de constructii (subcap.5.1.1)- 52.582,44 lei si Cheltuieli conexe organizarii de santier (subcap. 5.1.2)-8.763,74 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 995/12.07.2021.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.