Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitie: "Construire anexa sociala Biserica cu Hramul Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul, Parohia “Sf. Ioan Botezatorul" Rusi-Belcesti, comuna Belcesti, judetul Iasi"
Valoarea estimata este de 1.423.636,77 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si ...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitie: "Construire anexa sociala Biserica cu Hramul Nasterea Sfantului Ioan Botezatorul, Parohia “Sf. Ioan Botezatorul" Rusi-Belcesti, comuna Belcesti, judetul Iasi"
Valoarea estimata este de 1.423.636,77 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 6.952,97 lei;
- Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 30.842,83 lei;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 71.375,86 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.286.061,42 lei, din care:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii 1.094.224,97 lei;
Subcap. 4.2 Montaj tehnologic 4.126,60 lei;
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 144.795,00 lei;
Subcap. 4.5 Dotari 42.914,85 lei;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli – 28.403,69 lei, din care:
Subcap. 5.1 Organizare de santier 28.403,69 lei;
Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii: 22.722,95 lei;
5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 5.680,74 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.