Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitie: "Consolidare si reabilitare Biserica Sfantul Ierarh Nicolae Crevenicu" Comuna Crevenicu, sat Crevenicu, cvartal 18, P. 462, jud. Teleorman
Valoarea estimata este de 2.810.029,81 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitie: "Consolidare si reabilitare Biserica Sfantul Ierarh Nicolae Crevenicu" Comuna Crevenicu, sat Crevenicu, cvartal 18, P. 462, jud. Teleorman
Valoarea estimata este de 2.810.029,81 lei fara TVA, compusa din:
- Cap. 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 66.000,00 lei;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 152.702,58 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 2.540.516,90 lei, din care:
Subcap. 4.1 – Constructii si intalatii: 2.451.721,90 lei;
Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 15.300,00 lei;
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 73.495,00 lei.
- Cap. 5 - Alte cheltuieli – 50.810,33 lei, din care:
Subcap. 5.1 - Organizare de santier – 50.810,33 lei, din care:
5.1.1 – Organizare de santier: 38.107,75 lei;
5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 12.702,58 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.