Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivului de investitii: „Consolidare
și reabilitare ansamblu de clădiri ale Mănăstirii «Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava»”Valoare estimata contractului este
de 63.290.490,41 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cap 1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 2.145.265,00
lei;- Cap.2 - Cheltuieli pentru a...
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului aferente obiectivului de investitii: „Consolidare
și reabilitare ansamblu de clădiri ale Mănăstirii «Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava»”Valoare estimata contractului este
de 63.290.490,41 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cap 1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 2.145.265,00
lei;- Cap.2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 3.547.940,00 lei;- Cap 3 - Cheltuieli pentru
proiectare si asistenta tehnica a proiectului – 3.243.105,00 lei- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 52.263.635,00
lei - Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 2.090.545,41 lei din care Subcapitolul 5.1. Organizare de santier – 1.829.227,23 lei
si Subcapitolul 5.2. Cheltuieli conexe – 261.318,18 lei. Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare este de 3.113.927,93
lei fara TVA.In baza dispozitiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizata Autoritatea contractanta isi rezerva
dreptul de a aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in situatia in care, in
executie apar lucrari noi care constau in repetarea unor lucrari similare prevazute in contractul initial. Valoarea prevazuta
pentru aceste lucrari este in limita a 3.113.927,93 lei fara TVA. Aceasta valoare este suplimentara valorii ce va fi ofertata
in Graficul de esalonare a Preturilor (propunerea financiara) si va fi folosita de autoritatea contractanta exclusiv pentru
achizitionarea eventualelor lucrari suplimentare de arhitectura si structura, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea
obiectivului de investitii si care nu au facut obiectul documentatiei de atribuire(Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice,
Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate in faza de executie a lucrarilor dupa realizarea activitatilor
de desfaceri, decopertari, demontari, etc.Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere
fara publicarea prealabila a unui anunt de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii
de santier si confirmate de dirigintele de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii:
a) elemente similare si relevante din Contract, daca exista; b) estimari rezonabile de Costuri la care se adauga un profit
rezonabil; si c) preturi de piata”. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de
valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei
sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin
organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160
alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic
interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,
este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.