Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat"– “Reabilitare Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII <> Gioseni, sat Gioseni, comuna Gioseni, judetul Bacau"
Valoarea estimata este de 4.059.328,32 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pen...
Proiectare, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat"– “Reabilitare Scoala Gimnaziala cu clasele I-VIII <> Gioseni, sat Gioseni, comuna Gioseni, judetul Bacau"
Valoarea estimata este de 4.059.328,32 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 114.283,76 lei.
- Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 3.856.752,26 lei.
- Subcap. 4.1 - Constructii si instalatii – 3.438.579,29 lei;
- Subcap. 4.2 - Montaj utilaj tehnologic – 13.112,73 lei;
- Subcap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 306.635,00 lei;
- Subcap. 4.5 - Dotari – 98.425,24 lei;
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 88.292,30 lei.
- Subcapitolul 5.1 - Organizare de santier – 88.292,30 lei.
- Subcapitolul 5.1.1 – Lucrari de constructii – 69.033,84 lei.
- Subcapitolul 5.1.2 - Cheltuieli conexe organizarii santierului – 19.258,46 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.