Proiectare - executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare" - "Construire dispensar medical, centru de permanenţă şi amenajări exterioare, sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, judeţul Giurgiu"
Valoarea estimata este de 6.927.883,40 lei fara TVA se compune din:
- Capito...
Proiectare - executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare" - "Construire dispensar medical, centru de permanenţă şi amenajări exterioare, sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, judeţul Giurgiu"
Valoarea estimata este de 6.927.883,40 lei fara TVA se compune din:
- Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 268.838,65 lei;
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 300.484,64 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.192.119,35 lei, din care:
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 5.164.514,52 lei
- Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 114.671,83 lei;
- Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 218.078,00 lei
- Subcap. 4.4 – Dotari: 694.855,00 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 166.440,76 lei
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 166.440,76 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 138.700,63 lei;
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier – 27.740,13 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.