Proiectare - executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare" - “Construire şi dotare dispensar uman în satul Lunca Jariştei, comuna Siriu, judeţul Buzău"
Valoarea estimata este de 3.119.062,52 lei fara TVA se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 186.803,70 lei...
Proiectare - executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare" - “Construire şi dotare dispensar uman în satul Lunca Jariştei, comuna Siriu, judeţul Buzău"
Valoarea estimata este de 3.119.062,52 lei fara TVA se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 186.803,70 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.860.740,31 lei, din care:
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 2.288.748,19 lei
- Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 33.708,50 lei;
- Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 207.916,61 lei
- Subcap. 4.5 – Dotari: 330.367,01 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 71.518,51 lei
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 71.518,51 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 57.214,81 lei;
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier – 14.303,70 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.