Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investitii:"CONTINUARE DE
LUCRARI CU SCHIMBAREA DESTINATIEI IN GRUP SCOLAR, A CLADIRILOR NEFINALIZATE INTABULATE C4, C2 SI C5 IN COMUNA OSICA DE SUS,
JUDETUL OLT"Valoare estimata a contractului este 32,112,501.48 lei, fara TVA, respectiv:Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare
si asistenta tehnica a proiectantul...
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investitii:"CONTINUARE DE
LUCRARI CU SCHIMBAREA DESTINATIEI IN GRUP SCOLAR, A CLADIRILOR NEFINALIZATE INTABULATE C4, C2 SI C5 IN COMUNA OSICA DE SUS,
JUDETUL OLT"Valoare estimata a contractului este 32,112,501.48 lei, fara TVA, respectiv:Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare
si asistenta tehnica a proiectantului: 2,100,000.00 lei fara TVA, defalcat astfel: Subcap. 3.5.5 Verificarea tehnica de
calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 200,000.00 lei, fara TVA; Subcap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii
de executie: 1,800,000.00lei, fara TVA; Subcap. 3.8 Asistenta tehnica din partea proiectantului: 100,000.00 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 29,903,983.48 lei, fara TVA, defalcat astfel:Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii:
24,417,522.00 lei, fara TVA;Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 93,347.90 lei, fara TVA;Subcap.
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functonale care necesită montaj: 1,398,689.88 lei, fara TVA; Subcap. 4.4 - Utilaje
fără montaj si echipamente de transport: 222,184.72 lei, fara TVA;Subcap. 4.5 - Dotări: 3,772,238.98 lei, fara TVA; Cap. 5
– Alte cheltuieli 108,518.00 lei, fara TVA defalcat astfel:Subcap. 5.1- Organizare de santier: 108,518.00 lei, fara TVA; Modificarea
contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din
Legea nr. 98/2016.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate
cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile,
respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12
a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.