Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Construire și
dotare Complex Sportiv Michael Klein, Bdul Mihai Viteazu, nr. 6A, municipiul Hunedoara, județul Hunedoara”Valoare estimata
a contractului este de 209.964.151,88 lei, fara TVA, respectiv: Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
a proiectantului: 7.014.637,38 lei, far...
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Construire și
dotare Complex Sportiv Michael Klein, Bdul Mihai Viteazu, nr. 6A, municipiul Hunedoara, județul Hunedoara”Valoare estimata
a contractului este de 209.964.151,88 lei, fara TVA, respectiv: Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
a proiectantului: 7.014.637,38 lei, fara TVA; Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 199.703.925,00 lei, fara TVA;
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 157.452.475,00 lei, fara TVA;- Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice
si functionale: 4.827.000,00 lei, fara TVA;- Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 21.899.500,00
lei, fara TVA;- Subcap. 4.4 - Utilaje fără montaj si echipamente de transport: 0,00 lei, fara TVA;- Subcap. 4.5 - Dotări:
15.524.950,00 lei, fara TVA; Cap. 5 – Organizare de santier: 3.245.589,50 lei, fara TVA; - Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii:
2.434.192,13 lei, fara TVA;- Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 811.397,37 lei, fara TVA; Modificarea
contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221
din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate
cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile,
respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12
a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.