Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Reabilitarea, consolidarea, modernizarea şi dotarea Bazinului de Nataţie Olimpia Sibiu, Municipiul Sibiu, judeţul Sibiu"
Valoarea estimata maxima este de 35.102.854,99 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 33.417.218,22 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) di...
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: "Reabilitarea, consolidarea, modernizarea şi dotarea Bazinului de Nataţie Olimpia Sibiu, Municipiul Sibiu, judeţul Sibiu"
Valoarea estimata maxima este de 35.102.854,99 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 33.417.218,22 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.685.636,77 lei fara TVA.
Valoare estimata a contractului este de 33.417.218,22 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 1.180.278,45 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 31.775.596,92 lei, fara TVA;
Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 21.450.705,99 lei, fara TVA;
Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 1.130.436,17 lei, fara TVA;
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 5.652.180,86 lei, fara TVA;
Subcap. 4.5 - Dotări: 3.542.273,90 lei, fara TVA;
Cap. 5 – Organizare de santier: 451.622,84 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii: 338.717,13 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 112.905,71 lei, fara TVA;
Cap. 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice, teste si predare la beneficiar: 9.720 lei, fara TVA;
Subcap. 6.1 – Pregatire personal de exploatare: 9.720 lei, fara TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.