Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Reabilitare, modernizare şi dotare cămin cultural în sat Sânpaul, nr.165, comuna Sânpaul, Judeţul Cluj" – 5707
*NOTA: Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv i...
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Reabilitare, modernizare şi dotare cămin cultural în sat Sânpaul, nr.165, comuna Sânpaul, Judeţul Cluj" – 5707
*NOTA: Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimata este de 2.493,061,68 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 77.751,23 lei fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.362.205 lei fara TVA, respectiv:
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 53.105,45 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 53.105,45 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 42.484,36 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 10.621,09 lei fara TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.