Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Construire pod peste pârâul Valea Badilii, comuna Valea Iaşului, judeţul Argeş – 11446
*NOTA: Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii gar...
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Construire pod peste pârâul Valea Badilii, comuna Valea Iaşului, judeţul Argeş – 11446
*NOTA: Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimata este de 1.165.283,57 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 50.491,59 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.098.317,22 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 16.474,76 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 16.474,76 lei, fara TVA compus din:
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 10.983,17 lei, fara TVA;
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 5.491,59 lei, fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.