Contractul are ca scop proiectarea, executia lucrărilor si dotare pentru obiectivul de investitie: “CONSTRUIRE SI DOTARE SALA DE SPORT IN COMUNA COSNA, JUDEŢUL SUCEAVA”
Elaborarea documentatiei de proiectare pentru obiectivul de investitie “CONSTRUIRE SI DOTARE SALA DE SPORT IN COMUNA COSNA, JUDEŢUL SUCEAVA” presupune următoarele faze : elaborare proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea ac...
Contractul are ca scop proiectarea, executia lucrărilor si dotare pentru obiectivul de investitie: “CONSTRUIRE SI DOTARE SALA DE SPORT IN COMUNA COSNA, JUDEŢUL SUCEAVA”
Elaborarea documentatiei de proiectare pentru obiectivul de investitie “CONSTRUIRE SI DOTARE SALA DE SPORT IN COMUNA COSNA, JUDEŢUL SUCEAVA” presupune următoarele faze : elaborare proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului. Continutul cadru al documentatiilor de proiectare va respecta prevederile legale in vigoare, respectiv H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice.
Obiectul prezentei documentaţii îl constituie realizarea unei sălii de sport cu regim de inaltime parter, dimensiuni in plan de 28.15x24.20m, amplasat in sat Podul Cosnei, comuna Cosna, judeţul Suceava. cu urmatoarele caracteristici:
? funcţiunea: sala de sport;
? dimensiunile maxime la teren: 28.15x24.20m;
? regimul de înălţime - parter;
? înălţimea maximă la streaşină - 2,70 m de la cota ± 0,00;
? înălţimea maximă la atic - 8,00 m de la cota ±0,00;
? aria construită - 669,05 mp;
? aria utilă - 570,40 mp;
? aria desfăşurată - 669,05 mp.
? inălţimea libera a incaperilor este de 3,00m la parter -zona vestiare si 5,35m -zona sălii de sport.
Conform Devizului general elaborat si aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată a contractului este de: 2.248.547,00 lei fără TVA.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Studiul de fezabilitate si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului.
Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 10 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” si la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea nr. 98 / 2016.