Proiectare, executie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Construire ambulatoriu în oraş Popeşti-Leordeni, cu funcţiune medicală" – pentru detalierea cheltuielilor, a se vedea Devizul general al obiectivului de investitii. Solutia 1.
Valoarea estimata este de 49.530.866,66 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului (inclusiv desfiinţarea fu...
Proiectare, executie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Construire ambulatoriu în oraş Popeşti-Leordeni, cu funcţiune medicală" – pentru detalierea cheltuielilor, a se vedea Devizul general al obiectivului de investitii. Solutia 1.
Valoarea estimata este de 49.530.866,66 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului (inclusiv desfiinţarea fundaţiilor existente în vederea iniţierii contractului de execuţie) cap. 1: 579.520,26 lei fara TVA
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T. D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) cap. 3 – 1.704.967,71 lei fara TVA
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 46.433.787,41 lei fara TVA
- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 696.506,81 lei fara TVA din care Subcapitolul lucrari de constructii si instalatii 5.1.1.– 626.856,13 lei si 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 69.650,68 lei
- Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste, cap 6: 116.084,47 lei
SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.
Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Caietului de Sarcini.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 22 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 14 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.