In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare, Executie de lucrari si furnizare dotari in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare si dotare Scoala Gimnaziala nr. 1".
Valoarea estimata totala este 2.136.002,61 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 80.200,00 lei fara TVA, din care:
a) ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Proiectare, Executie de lucrari si furnizare dotari in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare si dotare Scoala Gimnaziala nr. 1".
Valoarea estimata totala este 2.136.002,61 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 80.200,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 61.000,00 lei fara TVA;
b) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 19.200,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 1.755.682,61 lei fara TVA (1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 15.596,90 lei fara TVA, 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor: 18.997,00 lei fara TVA, cap. 4.1. Constructii şi instalatii:1.636.923,99 lei fara TVA , Cap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 6.800,00, Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj si cap. 5.1.1 Organizare de şantier- lucrari de constructii: 28.378,14 lei fara TVA);
III. Furnizare dotari: 300.120,00 lei fara TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.