Proiectare, executia de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Executarea lucrărilor de primă urgenţă – reabilitare generală – Templul Israelit Constanţa"Valoarea estimata este de 9.790.555,12 lei fara TVA, si este compusa din:
- Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 904.819,27 lei fara TVA;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta te...
Proiectare, executia de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Executarea lucrărilor de primă urgenţă – reabilitare generală – Templul Israelit Constanţa"Valoarea estimata este de 9.790.555,12 lei fara TVA, si este compusa din:
- Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 904.819,27 lei fara TVA;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului: 264.764,81 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 8.570.413,49 lei fara TVA, din care:
• 4.1. Lucrari constructii si instalatii: 8.068.703,51 lei fara TVA
• 4.2. Montaj: 7.502,08 lei fara TVA
• 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 98.550,40 lei fara TVA
• 4.4. Dotari: 395.657,50 lei fara TVA
- Cap. 5-Alte cheltuieli: 50.557,55 lei fara TVA, din care:
• 5.1. Organizare de santier: 38.007,55 lei fara TVA
• 5.2. Cheltuieli conexe: 12.550,00 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.