Proiectare, execuție lucrări si asitență tehnică din partea proiectantului „Reabilitarea și modernizarea Palatului Administrativ
- Instituția Prefectului jud. Sibiu” - 2299Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea
estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea
98/2016 – 1.807.626,36 lei fara T...
Proiectare, execuție lucrări si asitență tehnică din partea proiectantului „Reabilitarea și modernizarea Palatului Administrativ
- Instituția Prefectului jud. Sibiu” - 2299Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea
estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea
98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA.Valoarea estimată este de 35.757.365,89 lei, fără TVAValoarea defalcata o regasiti in
documentul "Instructiuni pentru ofertanti"NOTĂ: În baza dispozițiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizată
Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a aplica procedura de negociere fară publicarea prealabilă a unui anunț de
participare în situația în care, în execuție apar lucrări noi care constau în repetarea unor lucrări similare prevăzute în
contractul inițial. Valoarea prevăzută pentru aceste lucrări este în limita a 1.807.626,36 lei fără TVA. Această valoare este
suplimentară valorii ce va fi ofertată în Graficul de eșalonare a Prețurilor (propunerea financiară) și va fi folosită de
autoritatea contractantă exclusiv pentru achiziționarea eventualelor lucrări suplimentare de arhitectură și structură, ce
se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investiții și care nu au făcut obiectul documentației de atribuire(Caiet
de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate în faza de execuție a
lucrărilor după realizarea activităților de desfaceri, decopertări, demontări, etc.Decontarea lucrărilor suplimentare ce vor
face obiectul procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare se va realiza în baza cantităților
real executate stabilite prin dispoziții de șantier și confirmate de dirigintele de șantier. Valorea acestor lucrări se va
stabili pe baza următoarelor principii: a) elemente similare și relevante din Contract, dacă există; b) estimări rezonabile
de Costuri la care se adaugă un profit rezonabil; c) prețuri de piață. Modificarea contractului de achizitie publica, in
cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016,
se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari
sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.