Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnica pentru obiectivul de investiții „Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov” –
rest de executat– ID 1832Valoarea estimată este de 68.486.438,09 lei, fără TVA, compusă din:Capitolul 1 • Cheltuieli pentru
obținerea și amenajarea terenului: 2.922.166,73 leiCapitolul 2 • Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului:
7.938.271,26 leiCapitolul 3 • Ch...
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnica pentru obiectivul de investiții „Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov” –
rest de executat– ID 1832Valoarea estimată este de 68.486.438,09 lei, fără TVA, compusă din:Capitolul 1 • Cheltuieli pentru
obținerea și amenajarea terenului: 2.922.166,73 leiCapitolul 2 • Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului:
7.938.271,26 leiCapitolul 3 • Cheltuieli pentru proiectare și asistența tehnica a proiectantului: 499.020,03 leiCapitolul
4 • Cheltuieli pentru investiția de bază: 56.348.523,40 leiCapitolul 5 • Alte cheltuieli: 661.226,65 lei Subcapitolul
5.1 Organizare de șantier: 661.226,65 lei, din care Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcții: 367.141,61 lei
Subcapitolul 5.1.2: Cheltuieli conexe organizării șantierului: 294.085,04 lei Capitolul 6 • Cheltuieli pentru probe tehnologice,
teste si predare la beneficiar: 117.230,02 lei.Informații detaliate se regăsesc în documentul „Instrucțiuni pentru ofertanțiModificarea
contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221
din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate
cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile,
respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita
in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12
a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.