Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică pentru obiectivul de investiție
„Reabilitare și modernizare a drumului comunal DC 137 și a podului peste râul Trotuș, aflat la km 1+000, situate în comuna
Palanca, județul Bacău”, are în vedere asigurarea următoarelor aspecte: SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate
cu Expertiza tehnică...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică pentru obiectivul de investiție
„Reabilitare și modernizare a drumului comunal DC 137 și a podului peste râul Trotuș, aflat la km 1+000, situate în comuna
Palanca, județul Bacău”, are în vedere asigurarea următoarelor aspecte: SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate
cu Expertiza tehnică și Documentația de vizare a lucrărilor de intervenție (DALI) realizate în anul 2024:• Documentații tehnice
necesare în vederea obținerii avizelor / acordurilor / autorizațiilor• Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor
– P.A.C.• Proiectul de organizare a execuției lucrărilor – P.O.E.• Proiectul tehnic de execuţie, caiete de sarcini, detalii
de execuție – P.Th, C.S, D.D.E • Proiectului tehnic de executie actualizat la data finalizarii lucrarilor - "AS BUILT"•
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de execuție a lucrărilorEXECUŢIE LUCRĂRI: Execuția lucrărilor
în conformitate cu documentația PT verificată și pe baza documentației Detalii de Execu-ție aferentă Proiectului Tehnic.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentația nr. 1/2024 ”Documentația de vizare a lucrărilor de intervenție” și
în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Conform Devizului general elaborat și aprobat de către
autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 35.788.771,25 lei fără TVA, defalcata astfel:Pentru componenta proiectare:
488.000 lei fără TVA Cap. 3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor:
60.000 lei fara TVA Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 350.000 lei fara TVA Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica:
78.000 lei fara TVAPentru componenta executie: 35.300.771,25 lei fără TVA Cap. 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecția
utilităților: 500.000 lei fără TVA Cap. 4.1. Constructii si instalatii 34.570.771,25 lei fara TVA Cap. 5.1. Organizare de
santier 230.000 lei fara TVA, din care:• Cap. 5.1.1. Lucrări de construcții si instalații aferente organizării de șantier:
150.000,00 lei fără TVA• Cap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării de șantier: 80.000,00 lei fără TVAValoarea estimată a contractului
ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul
general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, prin modificarea contractului în condițiile prevăzute
la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publiceDescrierea lucrărilor este disponibilă în documentația tehnică
atasată în SEAP.Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare cel mai târziu cu
18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) și alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu
modificările și completările ulterioare. ............... Autoritatea contractantă stabilește următorul termen de răspuns la
solicitările de clarificări/informații suplimentare:- primul termen-limită: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere
a ofertelor precizată în anunțul de participare; - al doilea termen-limită: cu 12 zile înainte de data limită de depunere
a ofertelor;(...) DATORITA NUMARULUI LIMITAT DE CARACTERE, SE VA CONSULTA OBLIGATORIU TEXTUL INTEGRAL PREZENTAT IN documentul
INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI care este parte integrantă la DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE