Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Construire
camin studentesc – Universitatea din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 204, sector 6, municipiul Bucuresti”Valoare estimata
a contractului este de 136.530.776,11 lei, fara TVA, respectiv:- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
a proiectantului: 3.724.537,41 lei, ...
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: „Construire
camin studentesc – Universitatea din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 204, sector 6, municipiul Bucuresti”Valoare estimata
a contractului este de 136.530.776,11 lei, fara TVA, respectiv:- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
a proiectantului: 3.724.537,41 lei, fara TVA;- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 130.340.621,68 lei, fara TVA;
Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 122.466.082,00 lei, fara TVA;Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice
si functionale: 814.769,00 lei, fara TVA;Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 4.073.845,00
lei, fara TVA;Subcap. 4.5 - Dotări: 2.985.925,68 lei, fara TVA;- Cap. 5 – Organizare de santier: 2.465.617,02 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii: 1.849.212,77 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii
santierului: 616.404,26 lei, fara TVA;Valorile de mai sus sunt in conformitate cu indicatorii tehnico-economici aprobati prin
Hotararea Guvernului nr. 1391/16.11.2022. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate,
se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate,
altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi
proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea
la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta
stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in
a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.