Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul
de investiție „Lucrări suplimentare necesare finalizării obiectivului de investiții Rest de Executat - CONSTRUIRE ȘI DOTARE
SEDIU DGPI, STRADA RĂZOARE NR.5, SECTOR 6, BUCUREȘTI”Valoarea estimată este de 45.369.710,21 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 3-Cheltuieli pentru proie...
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul
de investiție „Lucrări suplimentare necesare finalizării obiectivului de investiții Rest de Executat - CONSTRUIRE ȘI DOTARE
SEDIU DGPI, STRADA RĂZOARE NR.5, SECTOR 6, BUCUREȘTI”Valoarea estimată este de 45.369.710,21 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 3-Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 235.000,00 lei, fără TVA Capitolul 4–Cheltuieli pentru investiția
de bază: 45.084.710,21 lei, fără TVA Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 50.000,00 lei, fără TVAo Subcapitolul 5.1 Organizare
de șantier: 50.000,00 lei, fără TVALegendaAC - Autoritate contractantăANAP - Agenția Națională pentru Achiziții PubliceBCE
- Banca Centrală EuropeanăCciv - Codul civilCDS - Contract de servicii de dirigenție de șantierCE - Contract de execuțieCF
- Contract de furnizareCNI - Compania Națională de Investiții „C.N.I.” – S.A.CP - Contract de proiectareCPE - Contract de
proiectare și execuțieCPEAT - Contract de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantuluiCS -
Caiet de sarciniDA- Documentația de atribuireDALI - Documentația de avizare a lucrărilor de intervențiiDTAC - Documentație
tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construireDTAD - Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor
de desființareGBE -Garanție de bună execuțieGP -Garanție de participareHG - Hotărârea GuvernuluiHG 395/2016 - Normele metodologice
aprobate prin H.G. nr. 395/2016IFN - Instituție financiară nebancarăIMM - Întreprindere mică și mijlocieLegea 98/2016 - Legea
nr. 98/2016 privind achizițiile publiceMDLPA - Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și AdministrațieiOA - Ofertant
asociatOE - Operator economicOI - Ofertant individualONRC - Oficiul Național al Registrului ComerțuluiPF - Persoană fizicăPFA
- Persoană fizică autorizatăPFIN - Propunere financiarăPJ - Persoană juridicăPNCIPS Programului național de construcții de
interes public sau socialPNRR - Planul Național de Redresare și ReziliențăPT - Proiect tehnic de execuțiePTH - Propunere
tehnicăPV - Proces-verbalRegulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare
a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acțiunile Rusiei de destabilizare a situației
în UcrainaS - SubcontractantSA - Serviciul AchizițiiSEO -Serviciul Evaluare OferteSF - Studiu de fezabilitateSPF - Studiu
de prefezabilitateTS - Terț susținătorModificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate,
se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate,
altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi
proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea
la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul
limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 5 a zi inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.