Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru
învățământ dual - AGRITECH“În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată
în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, județul Iași, și transformarea acesteia într-un campus pentru învățământ dual integrat,
liceal și universitar, cu den...
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru
învățământ dual - AGRITECH“În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată
în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, județul Iași, și transformarea acesteia într-un campus pentru învățământ dual integrat,
liceal și universitar, cu denumirea AGRITECH.Obiectivul de investiții propus „Construire infrastructură pentru învățământul
dual - AGRITECH” conduce la îmbunătățirea infrastructurii de educație la nivelul regiuni Nord - Est și, implicit, a procesului
educațional, prin crearea de noi spații de învățare teoretică și practică.Procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelor publice.Având
în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent
de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea
finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare,
în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare,
fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea
Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent
de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.Modificarea contractului de achiziție
publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevăzute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozițiile legii.Clarificări:Numărul
de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 17 zile.NOTĂ: Potrivit art.
161 din Legea nr.98/2016 cu modificările și completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp
util, răspunsul autorității contractante la aceste solicitări se va publica în SEAP în a 11 a zi înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor (a se vedea termenele din anunțul de participare publicat în SEAP).