Feedback
I.D.: 101126341

Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“

Data publicarii
05.08.24 Exista 184.183 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214700 45213240 45213250 45262600 71322000 71356200 79930000
Termenul limita pentru depunere:
06.09.24 15:00
Pretul estimativ:
76.113.765,23 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, județul Iași, și transformarea acesteia într-un campus pentru învățământ dual integrat, liceal și universitar, cu den...
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, județul Iași, și transformarea acesteia într-un campus pentru învățământ dual integrat, liceal și universitar, cu denumirea AGRITECH.Obiectivul de investiții propus „Construire infrastructură pentru învățământul dual - AGRITECH” conduce la îmbunătățirea infrastructurii de educație la nivelul regiuni Nord - Est și, implicit, a procesului educațional, prin crearea de noi spații de învățare teoretică și practică.Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelor publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.Modificarea contractului de achiziție publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozițiile legii.Clarificări:Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 17 zile.NOTĂ: Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările și completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorității contractante la aceste solicitări se va publica în SEAP în a 11 a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor (a se vedea termenele din anunțul de participare publicat în SEAP).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, Execuţie lucrări şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământ dual - AGRITECH“ 12.09.24
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“ 12.09.24
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“ 06.09.24
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământul dual - AGRITECH“ 23.12.24
Achizitie Sistem pontaj , supraveghere centralizat si control acces - Procedura sub clauza suspensiva 15.01.24
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU LUCRARI DE REPARATII CAPITALE 3 CORPURI DE CLADIRE - INVESTITII CRSP IASI 27.12.21
LUCRĂRI DE REPARAŢII CAPITALE CORPURI CLADIRE CRSP IASI – 2 Loturi 12.05.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi 07.09.20
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi 12.08.19