In cadrul contractului Proiectare, execuţie lucrari si dotari pentru obiectivul "REABILITARE SI MODERNIZARE UNITATE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA FLORIAN PORCIUS" în localitatea Rodna, comuna Rodna, judeţul Bistriţa-Năsăud se vor executa urmatoarele:
I. SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza DALI:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE)
- intocmire ...
In cadrul contractului Proiectare, execuţie lucrari si dotari pentru obiectivul "REABILITARE SI MODERNIZARE UNITATE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA FLORIAN PORCIUS" în localitatea Rodna, comuna Rodna, judeţul Bistriţa-Năsăud se vor executa urmatoarele:
I. SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza DALI:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE)
- intocmire documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
II. EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
III. FURNIZARE DOTARI cuprinse in D.A.L.I.
Valoarea estimata a contractului este de 1.939.047,61 lei, fara TVA, din care:
- 1.000 lei fara TVA Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor / acordurilor / autorizatiilor (cap 3.5.4 din Devizul general)
- 55.000 lei fara TVA Proiect tehnic si detaliile de executie (cap 3.5.6 din Devizul general)
- 8.500 lei fara TVA Asistenta tehnica din partea proiectantului(cap 3.8.1 din Devizul general)
- 1.606.328,17 lei, fara TVA Investitia de baza (cap 4.1 din Devizul general)
- 258.696 lei, fara TVA Dotari (cap. 4.5. din Devizul general)
- 9.523,44 lei, fara TVA Organizare de santier (cap. 5.1. din Devizul general)
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general (91.463,59 lei, fara TVA), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 alin (1) litera f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 14 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.