Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299
Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA.
Valoare...
Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299
Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA.
Valoarea estimată este de 35.757.365,89 lei, fără TVA
Valoarea defalcata o regasiti in documentul "Instructiuni pentru ofertanti"
NOTĂ: În baza dispoziţiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizată Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica procedura de negociere fară publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în situaţia în care, în execuţie apar lucrări noi care constau în repetarea unor lucrări similare prevăzute în contractul iniţial. Valoarea prevăzută pentru aceste lucrări este în limita a 1.807.626,36 lei fără TVA. Această valoare este suplimentară valorii ce va fi ofertată în Graficul de eşalonare a Preţurilor (propunerea financiară) şi va fi folosită de autoritatea contractantă exclusiv pentru achiziţionarea eventualelor lucrări suplimentare de arhitectură şi structură, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii şi care nu au făcut obiectul documentaţiei de atribuire(Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate în faza de execuţie a lucrărilor după realizarea activităţilor de desfaceri, decopertări, demontări, etc.
Decontarea lucrărilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare se va realiza în baza cantităţilor real executate stabilite prin dispoziţii de şantier şi confirmate de dirigintele de şantier. Valorea acestor lucrări se va stabili pe baza următoarelor principii:
a) elemente similare şi relevante din Contract, dacă există;
b) estimări rezonabile de Costuri la care se adaugă un profit rezonabil;
c) preţuri de piaţă.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.