Feedback
I.D.: 97089400

Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299

Data publicarii
13.05.24 Exista 128.766 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45200000-9 71000000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.08.24
Pretul estimativ:
35.757.365,89 RON - 37.564.992,25 RON
Documente participare:
  1. Contract PE FIDIC HOTARARE 965 din 2023 PALAT ADMINISTRATIV SIBIU.docx
  2. DT.7z.001
  3. DT.7z.002
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299 Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA. Valoare...
Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299 Valoarea estimata maxima este de 37.564.992,25 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 35.757.365,89 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 1.807.626,36 lei fara TVA. Valoarea estimată este de 35.757.365,89 lei, fără TVA Valoarea defalcata o regasiti in documentul "Instructiuni pentru ofertanti" NOTĂ: În baza dispoziţiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizată Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica procedura de negociere fară publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în situaţia în care, în execuţie apar lucrări noi care constau în repetarea unor lucrări similare prevăzute în contractul iniţial. Valoarea prevăzută pentru aceste lucrări este în limita a 1.807.626,36 lei fără TVA. Această valoare este suplimentară valorii ce va fi ofertată în Graficul de eşalonare a Preţurilor (propunerea financiară) şi va fi folosită de autoritatea contractantă exclusiv pentru achiziţionarea eventualelor lucrări suplimentare de arhitectură şi structură, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii şi care nu au făcut obiectul documentaţiei de atribuire(Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate în faza de execuţie a lucrărilor după realizarea activităţilor de desfaceri, decopertări, demontări, etc. Decontarea lucrărilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare se va realiza în baza cantităţilor real executate stabilite prin dispoziţii de şantier şi confirmate de dirigintele de şantier. Valorea acestor lucrări se va stabili pe baza următoarelor principii: a) elemente similare şi relevante din Contract, dacă există; b) estimări rezonabile de Costuri la care se adaugă un profit rezonabil; c) preţuri de piaţă. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, execuție lucrări si asitență tehnică din partea proiectantului „Reabilitarea și modernizarea Palatului Administrativ - Instituția Prefectului jud. Sibiu” - 2299 21.08.24
Servicii de proiectare - proiect tehnic şi detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea si modernizarea Palatului Administrativ – Institutia Prefectului, judetul Sibiu" 20.04.23
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" cod SMIS 137261 LOT 1: Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" LOT 2: Achiziţia dotărilor pentru obiectivul de investiţie "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" 28.04.22
Reabilitare sistem rutier şi canalizare pluvială strada Târnavei (proiectare si executie)  
Reabilitare reţele de canalizare pluvială în Cartier Vitrometan – Etapa I (proiectare si executie)  
Pachet 39: P – faza adapt la amplas, ex. lucrari şi asist tehnica din partea proiectantului pe perioada ex lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – Proiect pilot – "Construire Sală de sport scolara, sat Hosman, comuna Nocrich, Judeţul Sibiu" Lot 2 - Proiect Pilot – "Construire Sală de sport şcolară , sat Josenii Bârgăului Nr.155, comuna Josenii Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud" 08.08.24
Pachet 11: Proiect., ex. lucrari şi asist. tehn. din partea proiect. pe per. ex. lucr. pt. obiect. de invest.:L1–"Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Grădiniţei de copii, str. Gral Vasile Milea, nr. 148, sat Voineşti, comuna Lereşti, judeţul Argeş" - 13300 L2-"Construire grădiniţă cu program prelungit, împrejmuire şi branşamente utilităţi, sat Racoviţa, comuna Racoviţa, judeţul Sibiu" -10999 16.09.24
REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU 29.03.24
REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU 01.03.24
REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU 01.03.24