Proiectare, execuţie lucrări si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii – Amenajarea Valea lui Marinica in satul Mihaesti, catunul Vladeni, in comuna Mihaesti, judetul Arges
Valoarea estimata este de 3.275.822,80 lei fara TVA compusa din:
-Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verif...
Proiectare, execuţie lucrări si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii – Amenajarea Valea lui Marinica in satul Mihaesti, catunul Vladeni, in comuna Mihaesti, judetul Arges
Valoarea estimata este de 3.275.822,80 lei fara TVA compusa din:
-Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) – 94.670,70 lei;
-cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza: 3.134.140 lei;
-cap. 5 Alte cheltuieli organizare de santier - 47.012,10 lei din care subcap 5.1.1. Lucrari de constructii: 31.341,40 lei si subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 15.670,70 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.