Feedback
I.D.: 91767078

Proiectare, execuţie lucrări si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii “Consolidare, restaurare, reabilitare și dotare Palat Administrativ, județul Suceava”, str. Ștefan cel Mare nr. 36, localitatea Suceava, județul Suceava

Data publicarii
15.01.24 Exista 790.559 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45212314 45200000 71000000
Locul realizarii:
Suceava, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, execuţie lucrări si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii “Consolidare, restaurare, reabilitare și dotare Palat Administrativ, județul Suceava”, str. Ștefan cel Mare nr. 36, localitatea Suceava, județul SuceavaValoarea estimata maxima este de 63.363.693,37 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 60.367.120,72 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucr...
Proiectare, execuţie lucrări si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii “Consolidare, restaurare, reabilitare și dotare Palat Administrativ, județul Suceava”, str. Ștefan cel Mare nr. 36, localitatea Suceava, județul SuceavaValoarea estimata maxima este de 63.363.693,37 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 60.367.120,72 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 2.996.572,65 lei fara TVA.Valoare estimata contractului este de 60.367.120,72 lei, fara TVA, si este compusa din: - Cap 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului – 1.731.698,30 lei- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 57.339.659,82 lei compusa din: Subcap. 4.1 Contructii si instalatii – 51.428.835,38 lei; Subcap. 4.2 Montaj - 401.668,44 lei; Subcap. 4.3 Utilaje cu montaj – 2.456.756,00 lei; Subcap. 4.5 Dotari – 3.052.400,00;- Capitolul 5 – Alte cheltuieli – 1.295.762,60 lei din care: Subcap. 5.1. Organizare de santier – 1.036.610,08 lei; Subcap. 5.1. Organizare de santier – 259.152,52 lei; In baza dispozitiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizata Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in situatia in care, in executie apar lucrari noi care constau in repetarea unor lucrari similare prevazute in contractul initial. Valoarea prevazuta pentru aceste lucrari este in limita a 2.996.572,65 lei fara TVA. Aceasta valoare este suplimentara valorii ce va fi ofertata in Graficul de esalonare a Preturilor (propunerea financiara) si va fi folosita de autoritatea contractanta exclusiv pentru achizitionarea eventualelor lucrari suplimentare de arhitectura si structura, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investitii si care nu au facut obiectul documentatiei de atribuire (Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate in faza de executie a lucrarilor dupa realizarea activitatilor de desfaceri, decopertari, demontari, etc.Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii de santier si confirmate de dirigintele de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii:a) elemente similare si relevante din Contract, daca exista; b) estimari rezonabile de Costuri la care se adauga un profit rezonabil; si c) preturi de piata. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, execuţie lucrări si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii “Consolidare, restaurare, reabilitare și dotare Palat Administrativ, județul Suceava”, str. Ștefan cel Mare nr. 36, localitatea Suceava, județul Suceava  
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 42 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – "Lucrari pentru stoparea alunecarilor de teren din zona comunei Fartatesti, judetul Valcea" Lot 2 – "Reabilitare drumuri comunale – DC 90H-Valea Strajerilor L=l,900 km in sat Pojorata si DC Pr. Haului L=0,500 km in Sat Valea Putnei, comuna Pojorata, judetul Suceava" si Lot 3 – "Reabilitare drumuri comunale in comuna Breaza, judetul Suceava" 02.12.20
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiective de investitii Pachet 23 – Lot 1-3 : Lot 1 – "Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Dragoiesti, judetul Suceava" Lot 2 – "Refacere sector calamitat km 2+000, km 2+100 in satul Corlata, comuna Berchisesti, judetul Suceava" si Lot 3 – "Reabilitarea drumurilor afectate de pagubele produse in urma fenomenelor hidrometeorologice periculoase in comuna Ciortesti, judetul Iasi" 10.02.20
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 44 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – "Reabilitarea drumurilor afectate de pagubele produse in urma calamitatilor in satele Larga, Bogata, Cucuieti, Seaca, Dofteana, comuna Dofteana, judetul Bacau" Lot 2 – "Reabilitare drumuri locale afectate de inundatii in comuna Targu Trotus, judetul Bacau" si Lot 3 – "Refacere drum comunal Herla-Lupoaia afectat de inundatii in anul 2018 si construire pod peste raul Lupoaiei, comuna Slatina, judetul Suceava" 18.02.21
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 18 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – „Reabilitare drumuri comunale in comuna Zamostea, judetul Suceava” Lot 2 – „Pod Manastirea peste raul Mara, com. Giulesti, jud. Maramures” si Lot 3 – „Consolidare DC 75 Odaia Bursucani pentru inlaturarea efectelor calamnitatilor, comuna Grivita, judetul Vaslui” 30.08.19
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 25 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitare drumuri comunale si satesti afectate de viituri in comuna Vladeni, judetul Iasi", Lot 2 – "Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de fenomenele hidrometeorologice din perioada 27-30.07.2018 din comuna Moara, judetul Suceava" 19.03.20
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 16 Lot 1-3, respectiv: Lot 1 – „Reabilitare infrastructura rutiera de interes local in comuna Dragomiresti, judetul Vaslui”, Lot 2 – „Reabilitare strazi si refacere gabioane afectate de viituri in perioada 28-30.06.2018, oras Solca, judetul Suceava”, Lot 3 – „Reabilitare drumuri de interes local, afectate in urma calamitatilor, sat Scaius, comuna Farliug, judetul Caras-Severin" 21.08.19
Pachet 2: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire sediu primarie si consiliul local Lelesti, judetul Gorj" LOT 2 – P+E: “Construire si dotare scoala cu clasele I-IV, sat Capu Campului, nr. 430A, comuna Capu Campului, judet Suceava" 11.09.23
Lucrari de executie a obiectivelor de investitii – Pachet 32 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – "Reabilitare strazi degradate in satele Dodesti si Urdesti comuna Dodesti, judetul Vaslui"; Lot 2 – "Lucrari in prima urgenta de reabilitare drumuri comunale din comuna Dolhesti, judetul Suceava" 29.10.20
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 17 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Construire Pod pe DC27, km 3+360 peste Valea Ungurelu-Stefanesti si podet pe DC27 km 5+600 peste Valea Frumuselu, oras Tg. Carbunesti” Lot 2 – „Reabilitare drumuri comunale si podete afectate de fenomenele hidrometeorologice periculoase din perioada iunie-iulie 2018, in comuna Horodniceni, judetul Suceava” 16.08.19