Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnica pentru obiectivul de investiţii "Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov" – rest de executat– ID 1832
Valoarea estimată este de 68.486.438,09 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 1 • Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 2.922.166,73 lei
Capitolul 2 • Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 7.938.271,26 lei
Capitolul 3 • Cheltuie...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnica pentru obiectivul de investiţii "Sediul Unitatii Militare 0623 Brasov" – rest de executat– ID 1832
Valoarea estimată este de 68.486.438,09 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 1 • Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 2.922.166,73 lei
Capitolul 2 • Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 7.938.271,26 lei
Capitolul 3 • Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţa tehnica a proiectantului: 499.020,03 lei
Capitolul 4 • Cheltuieli pentru investiţia de bază: 56.348.523,40 lei
Capitolul 5 • Alte cheltuieli: 661.226,65 lei
Subcapitolul 5.1 Organizare de şantier: 661.226,65 lei, din care
Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcţii: 367.141,61 lei
Subcapitolul 5.1.2: Cheltuieli conexe organizării şantierului: 294.085,04 lei
Capitolul 6 • Cheltuieli pentru probe tehnologice, teste si predare la beneficiar: 117.230,02 lei.
Informaţii detaliate se regăsesc în documentul "Instrucţiuni pentru ofertanţi
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.