Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi modernizare a drumului comunal DC 137 şi a podului peste râul Trotuş, aflat la km 1+000, situate în comuna Palanca, judeţul Bacău", are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate cu Expertiza tehnică şi Documentaţ...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi modernizare a drumului comunal DC 137 şi a podului peste râul Trotuş, aflat la km 1+000, situate în comuna Palanca, judeţul Bacău", are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate cu Expertiza tehnică şi Documentaţia de vizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) realizate în anul 2024:
• Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor
• Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor – P.A.C.
• Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E.
• Proiectul tehnic de execuţie, caiete de sarcini, detalii de execuţie – P.Th, C.S, D.D.E
• Proiectului tehnic de executie actualizat la data finalizarii lucrarilor - "AS BUILT"
• Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de execuţie a lucrărilor
EXECUŢIE LUCRĂRI:
Execuţia lucrărilor în conformitate cu documentaţia PT verificată şi pe baza documentaţiei Detalii de Execu-ţie aferentă Proiectului Tehnic.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia nr. 1/2024 "Documentaţia de vizare a lucrărilor de intervenţie" şi în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 35.788.771,25 lei fără TVA, defalcata astfel:
Pentru componenta proiectare: 488.000 lei fără TVA
Cap. 3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor: 60.000 lei fara TVA
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 350.000 lei fara TVA
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica: 78.000 lei fara TVA
Pentru componenta executie: 35.300.771,25 lei fără TVA
Cap. 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor: 500.000 lei fără TVA
Cap. 4.1. Constructii si instalatii 34.570.771,25 lei fara TVA
Cap. 5.1. Organizare de santier 230.000 lei fara TVA, din care:
• Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii si instalaţii aferente organizării de şantier: 150.000,00 lei fără TVA
• Cap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării de şantier: 80.000,00 lei fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice
Descrierea lucrărilor este disponibilă în documentaţia tehnică atasată în SEAP.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cel mai târziu cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
...............
Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
- primul termen-limită: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare;
- al doilea termen-limită: cu 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor;
(...) DATORITA NUMARULUI LIMITAT DE CARACTERE, SE VA CONSULTA OBLIGATORIU TEXTUL INTEGRAL PREZENTAT IN documentul INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI care este parte integrantă la DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE