Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie: "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Spitalului de Psihiatrie Cavnic, judeţul Maramureş"
Valoarea estimata este de 7.318.156,54 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica -184.316,04 lei
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza– 7.063.208...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie: "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Spitalului de Psihiatrie Cavnic, judeţul Maramureş"
Valoarea estimata este de 7.318.156,54 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica -184.316,04 lei
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza– 7.063.208,42 lei din care:
• Constructii si instalatii (cap. 4.1) – 4.510.150,20 lei,
• Montaj utilaj tehnologic (cap. 4.2)- 341.081,22 lei,
• Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)- 1.224.102,00 lei,
• Dotari (cap. 4.5)- 987.875,00 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 70.632,08 lei din care:
• Organizare de santier (subcap. 5.1) - 70.632,08 lei, respectiv
• Lucrari de constructii (subcap.5.1.1) - 70.632,08 lei
• Cheltuieli conexe (subcap. 5.1.2) – 0,00 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 1112/04.08.2021.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.