Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii: "Construire si dotare camin cultural in sat Gainesti, comuna Slatina, judetul Suceava"
Valoarea estimata este de 2.487.989,54 lei fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 127.521,11 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investit...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii: "Construire si dotare camin cultural in sat Gainesti, comuna Slatina, judetul Suceava"
Valoarea estimata este de 2.487.989,54 lei fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 127.521,11 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.318.565,66 lei, din care:
Subcap. 4.1 - Constructii si instalatii 2.086.402,70 lei;
Subcap. 4.2 - Montaj utilaj tehnologic 8.735,97 lei;
Subcap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 100.490,18 lei;
Subcap. 4.5 - Dotari 122.936,81 lei
- Capitolul 5 Alte cheltuieli: 41.902,77 lei, din care:
Subcap. 5.1. Organizare de santier: 41.902,77 lei
Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii: 31.427,08 lei
Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 10.475,69 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.