Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Pavilion detentie nr.4-Penitenciarul Gherla-Construire", Municipiul Gherla, Judetul Cluj
Valoare estimata a contractului este de 34.487.251,14 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 902.136,50 lei, fara TVA;
- C...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Pavilion detentie nr.4-Penitenciarul Gherla-Construire", Municipiul Gherla, Judetul Cluj
Valoare estimata a contractului este de 34.487.251,14 lei, fara TVA, respectiv:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 902.136,50 lei, fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 32.976.303,65 lei, fara TVA;
Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 30.244.755,66 lei, fara TVA;
Subcap. 4.2 – Montaj: 195.793,50 lei, fara TVA;
Subcap. 4.3 – Utilaje cu montaj: 559.410,01 lei, fara TVA;
Subcap. 4.5 - Dotări: 1.976.344,48 lei, fara TVA;
- Cap. 5 – Organizare de santier: 608.810,99 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1.1 – Lucrari aferente constructii instalatii: 456.608,99 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe: 152.202,75 lei, fara TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.