Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Construire si dotare parcare pentru obiective turistice in comuna Polovragi, judetul Gorj"
Valoarea estimată este de 2.219.941,53 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică, (studii de teren, documentaţii pentru obţinere avize,/acorduri, ...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Construire si dotare parcare pentru obiective turistice in comuna Polovragi, judetul Gorj"
Valoarea estimată este de 2.219.941,53 lei fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică, (studii de teren, documentaţii pentru obţinere avize,/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificări proiect conf.Legii 10/1995, D.T.A.C, D.E, D.T.O.E, asigurarea de răspundere profesională a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, cartea tehnică, elaborare certificat energetic anexă la proicesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as built" şi altele conform prevederilor caietului de sarcini): 104.040,40 lei fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.064.293,78 lei, fara TVA;
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 51.607,35 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 51.607,35 lei, fara TVA
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 41.285,88 lei, fara TVA
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe: 10.321,47 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Pentru mai multe detalii, a se vedea documentul "Instructiuni pentru ofertanti".