Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie: “CONSTRUIRE DISPENSAR COMUNAL UMAN ÎN SAT DĂRĂŞTI – VLAŞCA, COMUNA ADUNAŢII – COPĂCENI, JUDEŢUL GIURGIU"
Valoarea estimata este de 2.946.988,66 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pen...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie: “CONSTRUIRE DISPENSAR COMUNAL UMAN ÎN SAT DĂRĂŞTI – VLAŞCA, COMUNA ADUNAŢII – COPĂCENI, JUDEŢUL GIURGIU"
Valoarea estimata este de 2.946.988,66 lei, fara TVA, compusa din:
- Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, DTAC,documentatie pentru organizare de santier, PT+DE, carte tehnica, avize acorduri, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului) -124.696,40 lei
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza– 2.771.031,11 lei din care:
• Constructii si instalatii (cap. 4.1) – 2.046.886,98 lei,
• Montaj utilaj tehnologic (cap. 4.2)- 3.559,13 lei,
• Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)- 214.455,00 lei,
• Dotari (cap. 4.5)- 506.130,00 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 51.261,15 lei din care:
• Organizare de santier (subcap. 5.1) - 51.261,15 lei, respectiv
• Organizare de santier (subcap.5.1.1) - 41.008,92lei si
• Cheltuieli conexe (subcap. 5.1.2) – 10.252,23 lei
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 819/26.06.2021
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.