Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
"Lucrări suplimentare necesare finalizării obiectivului de investiţii Rest de Executat - CONSTRUIRE ŞI DOTARE SEDIU DGPI, STRADA RĂZOARE NR.5, SECTOR 6, BUCUREŞTI"
Valoarea estimată este de 45.369.710,21 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 3-Cheltuieli pentru proiectare şi ...
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
"Lucrări suplimentare necesare finalizării obiectivului de investiţii Rest de Executat - CONSTRUIRE ŞI DOTARE SEDIU DGPI, STRADA RĂZOARE NR.5, SECTOR 6, BUCUREŞTI"
Valoarea estimată este de 45.369.710,21 lei, fără TVA, compusă din:
Capitolul 3-Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 235.000,00 lei, fără TVA
Capitolul 4–Cheltuieli pentru investiţia de bază: 45.084.710,21 lei, fără TVA
Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 50.000,00 lei, fără TVA
o Subcapitolul 5.1 Organizare de şantier: 50.000,00 lei, fără TVA
Legenda
AC - Autoritate contractantă
ANAP - Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
BCE - Banca Centrală Europeană
Cciv - Codul civil
CDS - Contract de servicii de dirigenţie de şantier
CE - Contract de execuţie
CF - Contract de furnizare
CNI - Compania Naţională de Investiţii "C.N.I." – S.A.
CP - Contract de proiectare
CPE - Contract de proiectare şi execuţie
CPEAT - Contract de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului
CS - Caiet de sarcini
DA- Documentaţia de atribuire
DALI - Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii
DTAC - Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire
DTAD - Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare
GBE -Garanţie de bună execuţie
GP -Garanţie de participare
HG - Hotărârea Guvernului
HG 395/2016 - Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016
IFN - Instituţie financiară nebancară
IMM - Întreprindere mică şi mijlocie
Legea 98/2016 - Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
MDLPA - Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei
OA - Ofertant asociat
OE - Operator economic
OI - Ofertant individual
ONRC - Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
PF - Persoană fizică
PFA - Persoană fizică autorizată
PFIN - Propunere financiară
PJ - Persoană juridică
PNCIPS Programului naţional de construcţii de interes public sau social
PNRR - Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă
PT - Proiect tehnic de execuţie
PTH - Propunere tehnică
PV - Proces-verbal
Regulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acţiunile Rusiei de destabilizare a situaţiei în Ucraina
S - Subcontractant
SA - Serviciul Achiziţii
SEO -Serviciul Evaluare Oferte
SF - Studiu de fezabilitate
SPF - Studiu de prefezabilitate
TS - Terţ susţinător
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 5 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.