Feedback
I.D.: 100979807

Proiectare, Execuţie lucrări şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământ dual - AGRITECH“

Data publicarii
05.08.24 Exista 180.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214700-7 45213240-7 45213250-0 45262600-7 71322000-1 71356200-0 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.09.24
Pretul estimativ:
76.113.765,23 RON - 76.113.765,23 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.08.24 Publicat la 13.08.24 Publicat la 29.08.24 Publicat la 30.08.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, Execuţie lucrări şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământ dual - AGRITECH“ În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, judeţul Iaşi, şi transformarea acesteia într-un campus pentru învăţământ dual integrat, liceal şi universitar, cu denumirea AGRITECH....
Proiectare, Execuţie lucrări şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământ dual - AGRITECH“ În contextul existent s-a identificat oportunitatea revitalizării Fermei Didactice Ezăreni, situată în satul Valea Adâncă, comuna Miroslava, judeţul Iaşi, şi transformarea acesteia într-un campus pentru învăţământ dual integrat, liceal şi universitar, cu denumirea AGRITECH. Obiectivul de investiţii propus "Construire infrastructură pentru învăţământul dual - AGRITECH" conduce la îmbunătăţirea infrastructurii de educaţie la nivelul regiuni Nord - Est şi, implicit, a procesului educaţional, prin crearea de noi spaţii de învăţare teoretică şi practică. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţelor publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. Clarificări: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 17 zile. NOTĂ: Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări se va publica în SEAP în a 11 a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor (a se vedea termenele din anunţul de participare publicat în SEAP).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“ 06.09.24
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“ 12.09.24
Proiectare, Execuție lucrări și Asistență tehnică din partea proiectantului la obiectivul „Construire infrastructură pentru învățământ dual - AGRITECH“ 06.09.24
Achizitie Sistem pontaj , supraveghere centralizat si control acces - Procedura sub clauza suspensiva 15.01.24
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU LUCRARI DE REPARATII CAPITALE 3 CORPURI DE CLADIRE - INVESTITII CRSP IASI 27.12.21
LUCRĂRI DE REPARAŢII CAPITALE CORPURI CLADIRE CRSP IASI – 2 Loturi 12.05.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi 07.09.20
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi 12.08.19
Echipamente de laborator – 3 loturi – Proiect PANDOMIC 21.12.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY 12.04.23