In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: ,,Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.+ D.T.O.E. ), asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: „ REABILITARE SI MODERNIZARE DISPENSAR, LOC. SINTEU, COM. SINTEU, ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: ,,Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.+ D.T.O.E. ), asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: „ REABILITARE SI MODERNIZARE DISPENSAR, LOC. SINTEU, COM. SINTEU, JUD. BIHOR” cu o valoare estimate totala de 31.818 lei fara TVA conform devizului general – compusa din:
3.5.4 Documentaţii necesare in vederea obţinerii acordurilor/avizelor/ autorizaţiilor aferente obiectivului de investitii : 1.500,00
3.5.6 Proiect tehnic + Detalii de execuţie: 27.000,00
3.8.1.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 3000,00
3.8.1.2. Asistenţa tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in fazele de control al lucrarilor de executie , avizat de ISC :.318,00
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu 12 zile inainte de
data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 20-21 din OUG 107/2017.