Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Dezvoltarea infrastructurii ACTRIS-UBB Cluj-Napoca cu scopul de a contribui la cercetarea pan-europeană privind compoziţia atmosferei şi schimbările climatice"
Valoarea totala estimată: 4.167.990,00 lei (fără T.V.A.), respectiv:
Total - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (verificari proiect conf. Legii10/1995, P.T., D.E., D.T.O...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Dezvoltarea infrastructurii ACTRIS-UBB Cluj-Napoca cu scopul de a contribui la cercetarea pan-europeană privind compoziţia atmosferei şi schimbările climatice"
Valoarea totala estimată: 4.167.990,00 lei (fără T.V.A.), respectiv:
Total - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (verificari proiect conf. Legii10/1995, P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si altele conform prevederilor caietului de sarcini) (cap. 3) 219.295,00 lei fara TVA
Proiect tehnic si detalii de executie subcap.3.5.6 132.116,00lei fara TVA
Documentatii tehnice avize, acorduri, autorizatii 3.5.4 34.229,00 lei fara TVA
Asistenţa tehnică proiectant subcap.3.8.1 52.950,00 lei fara TVA
TOTAL - EXECUTIE 3.948.695,00 lei fara TVA
Cheltuieli subcap. 4.1 Constructii si instalatii 3.379.695,00 lei fara TVA
Utilaje, echipamente tehnologice şi functionale care necesită montaj subcap. 4.3 482.760,00 lei fara TVA
Alte cheltuieli (cap.5)- Organizare de santier (subcap. 5.1.) 86.240,00 lei fara TVA
Aceaste valori au rezultat din studiul de fezabilitate efectuat cu ocazia întocmirii cererii de finanţare.
Menţionăm că valoarea estimată a achizitiei nu include diverse si neprevazute.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.