Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Extindere retea de alimentare cu apa,comuna Draganesti-Vlasca,sat Draganesti-Vlasca,judetul Teleorman"
Valoarea estimata a contractului este de 4.343.389 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 7855 lei
- Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 243.206,44 lei
- Cap. 4 C...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Extindere retea de alimentare cu apa,comuna Draganesti-Vlasca,sat Draganesti-Vlasca,judetul Teleorman"
Valoarea estimata a contractului este de 4.343.389 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 7855 lei
- Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 243.206,44 lei
- Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.041.287,49 lei
Subcap.4.1 Constructii si instalatii: 3.265.522 lei
Subcap.4.2 Montaj utilaj tehnologic 129.294,25 lei
Subcap.4.3 Utilaje,echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 646.471,24 lei
- Cap. 5 Alte Cheltuieli- Subcap. 5.1 Organizare de santier 51.040,07 lei compusa din:
Subcap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (1%): 34.026,71 lei
Subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier (0.5%) – 17.013,36 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu indicatorii tehnico-economici aprobati prin Ordinul MDLPA nr. 1948/23.12.2021.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.