Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Extindere şi reparaţii capitale sediu ST DNA Piteşti"
Valoarea estimata este de 16.910.132,23 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap. 1 – Celtuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 295.983,02 lei;
- Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 144.921,40 lei;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiecta...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Extindere şi reparaţii capitale sediu ST DNA Piteşti"
Valoarea estimata este de 16.910.132,23 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap. 1 – Celtuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 295.983,02 lei;
- Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 144.921,40 lei;
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 558.805,09 lei;
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 15.522.363,63 lei;
- Cap. 5 – Alte cheltuieli – 388.059,09 lei din care:
Subcapitolul 5.1 – Organizare santier – 388.059,09 lei compusa din:
• Subcapitolul 5.1.1 – Organizare santier – 310.447,27 lei;
• Subcapitolul 5.1.2 – Cheltuieli conexe – 77.611,82 lei.
Dotarile ce urmeaza a fi achizitionate se raporteaza la mobilierul ce va fi folosit pentru functionarea obiectivului de investitii, conform destinatiei sale (Raft metalic cu polite metalice, rafturi PAL melaminat, schelet metalic, Masa lemn, Receptie lemn, Receptie lemn, Dulap lemn, Scaun vizitator, Birou lemn, Scaun birou, Dulap imprimanta, Masa sedinta lemn, Cutie de gunoi cu pedala si capac, Cuier perete, Masa lemn, Blat oficiu).
Componenta de dotari si echipamente va fi integrată în Lucrările Permanente. Lucrări Permanente sunt lucrările necesar a fi executate de către Antreprenor potrivit prevederilor Contractului (inclusiv Echipamentele şi Documentele Antreprenorului);
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.