Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Construire santuri, rigole betonate si consolidari drumuri comunale in comuna Bolotesti, judetul Vrancea"
Valoarea estimata este de 1.046.666,20 lei, fara TVA si se compune din:
-Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect ...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Construire santuri, rigole betonate si consolidari drumuri comunale in comuna Bolotesti, judetul Vrancea"
Valoarea estimata este de 1.046.666,20 lei, fara TVA si se compune din:
-Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica(documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T.,D.E., D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini): 64.836,40 lei;
-Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza – 967.320,00 lei;
- subcap.4.1. Constructii si insatalatii -967.320,00 lei
-Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 14.509,80 lei;
-subcapitolul 5.1. - Orgnizare de santier – 14.509,80 lei;
-subcapitolul 5.1.1. - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (1%) – 9.673,20 lei;
-subcapitolul 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier (0.5%) – 4.836,60 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.