Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Lucrari in prima urgenta": "Reabilitare si modernizare drumuri comunale si satesti afectate de pagubele produse in urma calamitatilor in comuna Hlipiceni, judetul Botosani"
Valoarea estimata este de 11.830.639,33 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 411.253,...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Lucrari in prima urgenta": "Reabilitare si modernizare drumuri comunale si satesti afectate de pagubele produse in urma calamitatilor in comuna Hlipiceni, judetul Botosani"
Valoarea estimata este de 11.830.639,33 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 411.253,13 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 11.250.626,80 lei;
- Subcapitolul 4.1. Constructii si instalatii – 11.250.626,80 lei;
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 168.759,40 lei;
- Subcapitolul 5.1. - Organizare de santier – 168.759,40 lei;
- Subcapitolul 5.1.1. - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (1%) – 112.506,27 lei;
- Subcapitolul 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier (0,5%) – 56.253,13 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.